Το θρίλερ της ενδιάμεσης συμφωνίας με τα Σκόπια


(Ο κ. Π. Β. -Αυστραλία) μας θυμίζει γεγονότα που αποκάλυψε ο αμερικανός ειδικός μεσολαβητής Ρίτσαρντ Χόλμπρουκ στο βιβλίο του για την ενδιάμεση συμφωνία Αθηνών Σκοπίων. Αν και περάσανε αρκετά χρόνια το κείμενο έχει ενδιαφέρον αφού το πολιτικό άνοιγμα με το ‘μακεδονικό’ παραμένει εισέτι.)

Ο Ρίτσαρντ Χόλμπρουκ αποκαλύπτει:

Ο ρόλος της Δήμητρας Λιάνη-Παπανδρέου στην ενδιάμεση συμφωνία με τα Σκόπια
Ο Αμερικανός ειδικός μεσολαβητής περιγράφει στο νέο βιβλίο του τις ιδιαίτερες συζητήσεις του στην Εκάλη για την ενδιάμεση συμφωνία με τα Σκόπια
"Πώς έπεισα τον Α. Παπανδρέου να τα βρει με τον Γκλιγκόροφ"

Όλη η ιστορία στο Μακεδονικά και ...άλλα

--

Τους πήραν είδηση και οι Σέρβοι...


Το περιστατικό συνέβει πριν μερικές μέρες και πήρε αμέσως κολοσσιαίες διαστάσεις στο γειτονικό κράτος των Σκοπίων. Στις 13 Απριλίου, το Σερβικό blog citymagazine.rs πρόβαλλε την είδηση της δήθεν ανακάλυψης του τάφου του Μεγάλου Αλεξανδρου στα νότια του κρατιδίου των Σκοπίων. Το δημοσίευμα έκανε λόγο πως κατά την διάρκεια αναστηλώσεων στο checkpoint στα ΕλληνοΣκοπιανά σύνορα [Σημείωση: Φυσικά κάτι τέτοιο δεν υπάρχει] εργάτες της κατασκευαστικής εταιρίας ανακάλυψαν, την ώρα που έσκαβαν, την ύπαρξη μιας μαρμάρινης κατασκευής, ύψους 30 μέτρων (!!!) Μετά απο έρευνες “ειδικών” σύμφωνα με το blog, ο ”Director of the General Inspectorate” των Σκοπίων Goce Micevski απο το Εθνικό Μουσείο [Σημείωση #2: Ούτε και αυτό το Μουσείο υπάρχει] πως στην κρύπτη βρέθηκε ένας καλά διατηρημένος σκελετός, μαζί με την ένδυση του, μια πανοπλία από χρυσό και μπρούτζο, ένα νεκρικό προσωπείο με το όνομα του Αλέξανδρου.
Εύκολα ο καθένας αναγνώριζε αμέσως ότι η εγκυρότητα της παραπάνω “είδησης” έμπαζε από παντού και ήταν πιθανότατα, απλά ένα αστείο. Ας εξετάσουμε όμως την αντίδραση των Σκοπιανών ΜΜΕ και blogs.
Αμέσως σχεδόν την αναπαρήγαγε και την μετάφρασε στην γλώσσα τους, ένα απο τα πιο γνωστά Σκοπιανά News Portals, το Kirilica. Η “Είδηση” προβλήθηκε αυτούσια, με μοναδική διαφορά την πρόσθεση ενός μικρού, σχεδόν απαρατήρητου disclaimer ότι η είδηση δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί. Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός, το Kirilica κατακλύστηκε από επισκέψεις μέσα σε λίγες ώρες από όλα τα μήκη και πλάτη του κράτους των Σκοπίων, με επακόλουθο το site να είναι συχνά down εκείνη την ημέρα!!!

Ταυτόχρονα οι Σκοπιανοί Bloggers, με ελάχιστες εξαιρέσεις, θριαμβολογούσαν και πραγματοποιούσαν εκκλήσεις… στον θεό [Φαίνεται μετά το video με τα "Μακεδονοειδή" αναπτύχθηκε μια...στενότερη σχέση του Θεού με τα "Μακεδονοειδή"]. Χαρακτηριστική είναι η ανάρτηση του Σκοπιανού blog Radikalno για την είδηση.
“Σε παρακαλώ Θεέ μου, κάνε να είναι αλήθεια!!! Το άρθρο περιέχει πολλά ονόματα, πιστεύω να υπάρχει κάποια αλήθεια σε αυτό. Αν είναι αλήθεια, ο Θεός ήρθε να μας ενισχύσει στον αγώνα μας για το Όνομα μας και τα στοιχεία της Ταυτότητας μας, της οποίας ο Μέγας Αλέξανδρος αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι.”
Την συνέχεια της ανάρτησης μπορείτε να την διαβάσετε εδώ!
--

Αρχαία μακεδονική επιγραφή στην Αίγυπτο

Μακεδόνες, Θεσσαλοί, Θράκες, Βοιωτοί, Ταραντίνοι, Σάμιοι, Ναυκρατίτες



Γράφει ο Γιώργος Εχέδωρος

«Το βασίλειο των Πτολεμαίων, το οποίο θεμελιώθηκε από τον Μέγα Αλέξανδρο ανήλθε σε ένα επίπεδο μεγαλειότητας και ευημερίας το οποίο, είναι πιθανόν, να μην μπορούσε να ονειρευτεί ούτε ο ίδιος ο κατακτητής» γράφει ο George Rawlinson M.A. σε βιβλίο του που εκδόθηκε στη Νέα Υόρκη το 1899. Η ανωτερότητα του μακεδονικού στοιχείου είναι ο δούρειος ίππος για την κατάκτηση ενός λαού που έμενε πιστός στις παραδόσεις του.
Ο αρχαίος αιγυπτιακός λαός παρότι ιστορικά άκαμπτος εντούτοις γαλουχήθηκε με τον ελληνικό πολιτισμό, επί τρεις περίπου αιώνες, αφού αναπτύχθηκε το εμπόριο και η εμπορική παραγωγή έφθασε σε ύψιστο βαθμό. Παρόλα αυτά τα θρησκευτικά και γλωσσικά στοιχεία δεν αλλοιώθηκαν από τον Μακεδόνα κατακτητή. Γι’ αυτό πολλές επιγραφές είναι χαραγμένες και στην αιγυπτιακή (ιερογλυφική ή δημώδη) και στην γλώσσα των Μακεδόνων - στην ελληνική, δηλαδή.
Η μακεδονική επιγραφή που βρέθηκε στην Αίγυπτο.



Μια από τις επιγραφές αυτές είναι κι αυτή που παρουσιάζουμε, από όπου αναγκαζόμαστε, για άλλη μια φορά, να τονίσουμε την έννοια του χαρακτηρισμού της καταγωγής των αναγραφομένων ονομάτων στην αρχαία επιγραφή της Αιγύπτου.
Ο αναγνώστης αντιλαμβάνεται αμέσως πως ο χαρακτηρισμός της καταγωγής του κάθε αθλητή που αναγράφεται στη επιγραφή δεν υποδηλώνει κάποιο ξεχωριστό … έθνος, αλλά τον τόπο καταγωγής του από έναν ενιαίο ελληνικό γεωγραφικό χώρο.
Η επιγραφή που είναι του 267 π.Χ. Και αναφέρεται σε αγώνες που έγιναν στις δεκαοκτώ του μήνα Δύστρου για τα δωδέκατα βασίλεια γενέθλια αρχίζει ως εξής:
«Βασιλεί Πτολεμαίωι Σωτήρων Ηράκλειτος Λεπτίνου Αλεξανδρεύς
Αγωνοθετήσας και πρώτος άθλα προθείς χαλκώματα,
Έτους οκτωκαιδεκάτου Δύστρου δωδεκάτηι γενεθλίοις
Βασιλεία τιθέντος Αμαδόκου, την αναγραφήν των νικητών.»

Απόσπασμα από τη μακεδονική επιγραφή.

Αναφέρονται οι αθλητές και ο τόπος καταγωγής τους.
Έτσι έχουμε:

Θεόδωρος Στράτωνος Θράξ
Ηφαιστίων Δημέου Ταραντίνος
Διονύσιος Στεφάνου Αλικαρνασσεύς
Αινήσις Παταμούσου Θράξ
Πτολεμαίων Βουβάρου Μακεδών
Πτολεμαίος Αμαδόκου Θράξ
Κινέας Αλκέτου Θεσσαλός
Κινέας Αλκέτας Θεσσαλός (συνωνυμία)
….. Παρμενίωνος Μακεδών
Χρύσερμος Αμαδόκου Θραξ
Δημήτριος Αρτέμωνος Ναυκρατίτης
Στράτιππος Μενοίτου Μακεδών
Βαστακίλας Αμαδόκου Θραξ
Αμάδοκος Σατόκου Θράξ
Στράτιππος Μενοίτου Μακεδών
Μνησίμαχος Αμεινοκλέους Βοιώτιος
Πτολεμαίος Αμαδόκου Θραξ
Λυκομήδης Κτησικλέους Σάμιος

Δηλαδή έχουμε αθλητές που διακρίθηκαν στους αγώνες από τη Θράκη, τη Μακεδονία, τον Τάραντο, τη Θεσσαλία, τη Ναύκρατο, τη Βοιωτία, τη Σάμο, την Αλικαρνασσό.
Η επιγραφή είναι γραμμένη στην επίσημη γλώσσα -την ελληνική - του Βασιλείου των Πτολεμαίων, που είχε πρωτεύουσα την Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου.

Φωτο: όλη η επιγραφή ως είναι γραμμένη.







Στοχασμοί – "Το έγκλημα που διαπράττεις είναι δικό μου, δεν σου ανήκει."

In & Out
Γράφει ο Γιώργος Εχέδωρος


Πιστεύουμε πως ανήκουμε στη νεολαία.
Ανεξάρτητα από τα χρόνια που κουβαλάει ο καθένας στην πλάτη του.
Ανήσυχοι, διερευνητικοί, πάντα στα In και στα Out. Δεν μπορεί να μας καλύψει τίποτε από αυτά που βιώνουμε...
Η στενάχωρη, μικρών απαιτήσεων ζωή, μας καταρρακώνει και μας καταπλακώνει. Θέλουμε αέρα ζωντάνια, κίνηση, ενδιαφέροντα. Να μπλεχτούμε μέσα στην κοινωνία και όποιον πάρει ο ...χάρος.
Έχουμε ισχυρή θέληση για ζωή και ακόρεστη επιθυμία γνώσης όλων των πτυχών της ζωής.
Περάσαμε τροχάδην τη δεκαετία των είκοσι, όπου το μυαλό ακολουθούσε λαχανιάζοντας την εκτόνωση του κορμιού.
Μπήκαμε στα –άντα με σπέρματα προβληματισμού, αμφισβήτησης, απαισιοδοξίας για την κατάσταση που δεν άλλαξε, απογοητευμένοι στην ανώμαλη προσγείωση που λέγεται πραγματικότητα.
Μια πραγματικότητα που πιστεύαμε ότι δεν έχει στάτους, αλλά αργά συνειδητοποιήσαμε πως ολοένα πλάθεται, ζυμώνεται, με τέτοιο απαράλλακτο ρυθμό και τρόπο και από διαφορετικούς – με διαφορετική ιδεολογία- ανθρώπους, που είναι αιτία, για άλλη μια επανάσταση.




«Οι περιπλανώμενοι» λάδι σε ξύλο του Κάντινο Πορτινάρι 1944). Η καλλιτεχνική έκφραση των συνθηκών εργασίας που επί αιώνες βιώνουν οι καταπιεσμένοι λαοί της Νότιας Αμερικής. Βρίσκονται και αυτοί στο άρμα του βορειο-αμερικανικού ονείρου...


Τι ταπεινά που είναι τα παραδείγματα του περίγυρού μας! Τι πεζότητα! Τι ανοησία! Τι ματαιοδοξία! Τι πρόστυχη ευμάρεια!
Τώρα ακολουθούμε αυτήν που άλλοτε ονομάζαμε κοινωνική μιζέρια, μέσα στα γκλαμούρια και τους κιτς, έναν δρόμο που δεν μας πήγαινε και δεν τον πάμε.


Επιλέξαμε τα Out

Από τα In και τα Out, πολλές φορές επιλέξαμε τα Out. Σαν αντίδραση σε μια συντήρηση που φθάσαμε να περιγελούμε και να μισούμε.
Ώσπου μια ημέρα είδαμε πίσω μας την ...επόμενη νεολαία! Δίχως να το αντιληφθούμε, η ίδια η ζωή, μας είχε εκτοπίσει στο χώρο των μεγαλύτερων, στο χώρο της λεγόμενης σοβαρότητας, της ψευτο-συντήρησης, της υποκρισίας με την αριστερή ή τη δεξιά νοοτροπία. Δεν έχει καμιά διαφορά και σημασία.
Φθάσαμε να εκθειάζουμε όσα μισούσαμε, αυτά που πολεμήσαμε να αλλάξουμε. Γίναμε πανομοιότυποι με τους ‘παλιούς’ και δεν μπορούμε να καταλάβουμε ακόμη τον δεκαοκτάχρονο και τον εικοσάχρονο γιατί δεν θέλουμε να παραδεχθούμε τον εαυτό μας!
Δεν θέλουμε, μάλλον, να παραδεχθούμε, τη λογική τους που με τόση ευκολία ξεπερνούν και φεύγουν από δεδομένα που εμείς εκεί είχαμε φρακάρει...
Κι όμως η νεολαία κάθε εποχής, δίνει το στίγμα της κοινωνίας, τα πλεονεκτήματά της, τα μειονεκτήματά της, τα προβλήματά της, τον προσανατολισμό της.

Φώτο: Εκδηλώσεις για την ειρήνη στο Παρίσι πριν 30 χρόνια (1969).

Οι νέοι άνθρωποι σκέπτονται αισιόδοξα και αν δεν καταφέρουν να αλλάξουν κάτι ολοκληρωτικά στην κοινωνία, καταφέρνουν με τον τρόπο τους, με την αντίδρασή τους, με τον αμοραλισμό τους να γελοιοποιήσουν σοβαροφανείς καταστάσεις και να τις εξαφανίσουν.
Κι αυτή η ‘χωνεμένη’ αλλαγή είναι η πραγματική, η ουσιώδης, αυτή που κάθεται, που εδράζεται, στηρίζεται, θεμελιώνεται με σταθερές βάσεις, προωθώντας την εξέλιξη της λεγόμενης κοινωνικής νοοτροπίας.
Το ερώτημα, τώρα, είναι, ποιος είναι μέσα ή έξω από τα πράγματα; Οι εφησυχασμένοι ή οι ανήσυχοι; Οι πεινασμένοι ή οι χορτάτοι;
Η αδιαφορία πέθανε μέσα στην κοινωνία. Είμαστε πλεγμένοι τόσο γερά ο ένας με τον άλλον που δεν το έχουμε συνειδητοποιήσει ακόμη. Η προέκταση του χεριού μου είσαι εσύ. Η αφετηρία του μυαλού μου είσαι εσύ. Το έγκλημα που διαπράττεις είναι δικό μου, δεν σου ανήκει. Και το ερώτημα παραμένει. Ποιοι τελικά είμαστε.
Αυτοί που ακολουθούν μια κοινωνία ως έχει, ή αυτοί που την οραματίζονται διαφορετική;
In ή Out;

----
Το κείμενο ανήκει στο υπό έκδοση βιβλίο του γράφοντος "Η αυτοκριτική ως μέσο ελευθερίας".

--

Σε πανσλαβικό συνέδριο στη Ρωσία: Οι σλαβοσκοπιανοί προέρχονται από την ...Αίγυπτο




Προ-κυριλλική Γραφή και Ανάγνωση των σλαβοσκοπιανών


– πως προέρχονται από την ...Αίγυπτο!

Γράφει ο Γιώργος Εχέδωρος

Είναι γνωστό πως η α-λήθεια είναι μη λήθη, που σημαίνει όχι στη λήθη, στη λησμονιά, στον παμφάγο χρόνο. Αν και ορισμένους δεν τους αρέσει η αλήθεια, οφείλουμε πάντως να την πούμε. Δεν υπάρχει σκοπιμότητα. Είναι η γνώση που χτυπά ανελέητα δόγματα και ταμπού του παρελθόντος. Η θύρα της αλήθειας έχει ανοίξει και ως φαίνεται δεν θα ξανακλείσει… (γι’ αυτούς που φοβούνται να πουν τα πράγματα με το όνομά τους).

Σημαντικό: Ο αναγνώστης που θα διαβάσει το παρακάτω κείμενο, πρέπει απαραίτητα να διαβάσει αυτό.

Όλο το άρθρο του προπαγανδιστικού site των σκοπιανών μεταφερόμενο στην ελληνική από τον γράφοντα:

Ο ακαδημαϊκός Bosevski, ο Καθηγητής Tentov στο συνέδριο «Προ-κυριλλική Γραφή και Ανάγνωση και Προ-χριστιανικός Πολιτισμός μεταξύ των Σλάβων»

«Οι Ρώσοι και άλλοι Σλάβοι δεν μετανάστευσαν από το Βορρά στο νότο, αντιθέτως κατάγονται από το νότο και κινήθηκαν προς το Βορρά, υποστήριξε ο Ρώσος ακαδημαϊκός Valery Chudinov, ο οποίος συμμετέχει στο πρώτο διεθνές συνέδριο με τίτλο "προ-κυριλλική ανάγνωση και γραφή και προ-χριστιανικός πολιτισμός μεταξύ των Σλάβων", που έλαβε χώρα στο πανεπιστήμιο Πούσκιν (Pushkin) κοντά στην Αγία Πετρούπολη, Ρωσία. Δύο Μακεδόνες συγγραφείς, ο Tomo Bosevski ακαδημαϊκός και o Aristotel Tentov PHD, παρουσίασαν την εργασία τους στο συνέδριο, σχετικά με την αποκρυπτογράφηση του κειμένου, που χαράχθηκε στoν Λίθο Rosetta, (σ.σ. Rosetta Stone) παράλληλα με τις αρχαίες αιγυπτιακές και ελληνικές γλώσσες, η αποκαλούμενη Δημοτική Γλώσσα, την οποία οι Μακεδόνες μελετητές υποστηρίζουν πως είναι το αρχαίο μακεδονικό αλφάβητο και πιθανότατα το προ-σλαβικό.



Το δημοσίευμα με τη φωτογραφία της Λίθινης Ροζέτας (Rosetta Stone), όπως εκτίθεται στο βρετανικό Μουσείο.

Ο καθηγητής Tentov παρουσίασε τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα από την έρευνα, διαμορφώνοντας τη μεθοδολογία του προσδιορισμού των σημείων, των λέξεων, των γραμματικών κανόνων, διαιρώντας τα σε λέξεις και προτάσεις του αρχαίου μακεδονικού συλλαβικού αλφάβητου.
Για το ίδιο θέμα στο συνέδριο, ο ακαδημαϊκός Bosevski τόνισε τη σημασία του αρχαίου μακεδονικού αλφάβητου στον Λίθο της Rosetta, λαμβάνοντας υπόψη πως ήταν το επίσημο αλφάβητο ενός από τα πρώτα μακεδονικά κράτη, που δημιουργήθηκαν μετά από την αποσύνθεση του βασιλείου του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Το επιστημονικό συνέδριο των τριών ημερών, στο οποίο συμμετείχαν 70 μελετητές, κυρίως από τις σλαβικές χώρες, θα τελειώσει την Τετάρτη. Το Κρατικό Πανεπιστήμιο "Pushkin" του Λένινγκραντ, το Κρατικό Πανεπιστήμιο Διαχείρισης, η Ακαδημία των Θεμελιωδών Επιστημών και η Κύρια Οικονομική Ανθρωπιστική Ακαδημία οργανώνουν αυτό το διεθνές επιστημονικό συνέδριο.»

(Σημ. Γ.Ε. : Ευχαριστώ τον Παναγιώτη Β. από την Αυστραλία, για την επισήμανση.)

Δεν θα το σχολιάσω
. Το αφήνω αυτό σε εσάς.

Αποδείξεις για την ύπαρξη του τσιμέντου στην αρχαία Ελλάδα

Το τσιμέντο στην αρχαία Ελλάδα



Η πύλη των Λεόντων στις Μυκήνες.
Στο θέμα του σκυροδέματος στην ελληνική αρχαιότητα, μας επαναφέρει αναγνώστης από τις ΗΠΑ.
Για τη δημιουργία του σκυροδέματος (τσιμέντου) είχαν δημοσιευθεί παλαιότερα άρθρα σε ελληνικό περιοδικό. (δες εδώ )
Σε σχετική επιστολή του ο Στ. Μανάκος -Νιού Χαμσά'ι'ρ Η.Π.Α, που αναρτήθηκε στο ιστολόγιο του Βισάλτη αναφέρεται στη χρήση του τσιμέντου στην Πύλη των Λεόντων των Μυκηνών και επισημαίνει πως προϋπήρχε των Ρωμαίων η τεχνογνωσία.
Γράφει ο αναγνώστης από τις ΗΠΑ:
»Η προπαγάνδα λέει ότι το τσιμέντο το ανακάλυψαν οι Ρωμαίοι, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια, διότι έχουμε πολλά παραδείγματα ότι είναι ελληνικής εφευρέσεως και κατασκευής. Άς δούμε πως είναι τα πράγματα. Αν κοιτάξουμε την Πύλη των Λεόντων των Μυκηνών, θα δούμε ότι δεν είναι από εξόρυξη βράχου, και μόνον οι λέοντες είναι από σκαλιστό λίθο. Θα παρατηρήσουμε ακόμη, ότι είναι από μείγμα κάποιου είδους τσιμέντου. Όπως αναφέρθηκα και σε ένα μικρό άρθρο του "Δαυλού", η πύλη το τοίχωμα του κάστρου, ακόμα και ο τάφος του Ατρέα είναι από σκυρόδεμα (μπετόν)όπως και τα τοιχία του κάστρου γύρω - γύρω. Οι λέοντες κάθονται στο βράχο από σκυρόδεμα.

Στις φωτογραφίες θα παρατηρήσουμε ότι η πύλη έγινε από δύο ορθογώνια παραλληλεπίπεδα, με την διαφορά ότι στο επάνω μέρος της πύλης προστέθηκε παραπάνω μίγμα για ενίσχυση του κέντρου. Έχω τις φωτογραφίες (η μία με κόκκινη γραμμή για εξακρίβωση των λεγόμενων). Στο κάτω μέρος έσπασε η γωνία και προστέθηκε μετά.»

Δείτε την επιστολή του κ. Μανάκου στον "Δαυλό" εδώ και κατεβάστε σε μεγάλη ανάλυση τις φωτογραφίες από εδώ: φώτο 1 και φώτο 2



Α-νόητος σημαίνει ο μη έχων νόηση

Φωνή Έλληνα από τη Μελβούρνη

Ψάχνουν στην Αίγυπτο για ‘αρχαία γλώσσα’

οι Σκοπιανοί

Γράφει ο Γιώργος Εχέδωρος

Εκτός από τους εκπροσώπους της Ομογένειας και απλοί Έλληνες ανά τον κόσμο εκφράζουν την ανησυχία τους για το ‘βραχνά’ του σύγχρονου ‘Μακεδονικού’.
Η εμμονή των ειδικών πλαστογράφων της γείτονος για την εξεύρεση μιας αρχαίας γλώσσας, ώστε να εδραιωθεί η ...ιστορικότητά τους φθάνει στην γελοιότητα.
Θα αντιτείνει κάποιος πως και η χριστιανική θρησκεία για να αποκτήσει ιστορικό ή μυθολογικό αν θέλετε βάθος, -με απόφαση οικουμενικής συνόδου -έβαλε ως παρελθόν της την εβραϊκή μυθολογία. Έτσι, και ένα ανύπαρκτο έθνος προσπαθεί να ενσωματώσει μια αρχαία γραφή στην ιστορία του. Ποια είναι αυτή; Η αρχαία δημώδες αιγυπτιακή!

Η λίθινη ροζέτα. Στο πάνω μέρος είναι γραμμένη με ιερογλυφικά στο μέσον στη 'δημοτική αιγυπτιακή' και κάτω στα ελληνικά. Μέσω των ελληνικών έγινε κατορθωτό να αναγνωστούν και η δημοτική των Αιγυπτίων αλλά και η ιερή γλώσσα του αιγυπτιακού ιερατείου.


Μου στέλνει ο κύριος Π.Β. από τη Μελβούρνη τα εξής:

"Αγαπητέ κε Εχέδωρε, καλημέρα από την Μελβούρνη της Αυστραλίας. Είμαι Έλληνας του εξωτερικού εδώ και 43 χρόνια. Έφυγα 22 χρονών και ονομάζομαι Π.Β. (το email: peter.aek@hotmail.com ) εδώ και μερικά χρόνια άρχισα να περνώ τον καιρό μου στο διαδίκτυο και ένα από τα πιο δημοφιλή μου site είναι το δικό σας και μερικά άλλα πατριωτικά sites.Στο δικό σας έχετε πάρα πολλά ενδιαφέροντα και τώρα τελευταία είδα και την ιστορία με το Parian Marble αυτό το είχα βρει εδώ και 2,5 χρόνια. Το είχα στείλει σε κάποιους αλλά κανένας δεν το ανάρτησε. Για μένα είναι κάτι πρωτόγνωρο, τόσοι εγγράμματοι Έλληνες να μην προωθούν τα εθνικά μας θέματα στο Internet, ό, τι αναζητήσεις θα το βρεις και όλα είναι για εμάς ύμνος και πρέπει να τα αξιοποιήσουμε με τον καλλίτερο τρόπο γιατί δυστυχώς οι ξένοι τα γνωρίζουν αλλά δεν τους αφήνει ο εγωισμός τους να πουν την αλήθεια, γιατί λένε μια τόση μικρή χώρα όπως η Ελλάδα γιατί να έχει μια τόση μεγάλη ιστορία και πολιτισμό

Αυτή είναι η γραφή της 'δημοτικής αρχαίας αιγυπτιακής' που προσπαθούν οι πλαστογράφοι Σκοπιανοί να ...οικειοποιηθούν. (βρίσκεται στο μέσο της παραπάνω λίθινης επιγραφής)

Ο άξιος αυτός άνθρωπος εκτός από τα κολακευτικά του λόγια, μας δηλώνει με την παρέμβασή του και κάτι άλλο: πως το διαδίκτυο δεν είναι μόνο για τους ...πιτσιρικάδες. Είναι πηγή γνώσης...
Μου απέστειλε και την εικόνα του λίθου της Ροζέτας που εκτίθεται, εδώ και δύο αιώνες, στο Βρετανικό Μουσείο (από το 1802!)
Μας, λέει, πως οι σκοπιανοί προσπαθούν να οικειοποιηθούν τη δημοτική γλώσσα των αιγυπτίων και να δείξουν οι ανιστόρητοι πως είναι η «αρχαία μακεδονική» των ελληνιστικών χρόνων!!




Το κάτω μέρος της επιγραφής που λέει σε ποια γραφή να αναγραφεί. Δεν φαίνεται καθαρά αλλά λέει τα παρακάτω:



«Κε Εχέδωρε, σας έστειλα (τις φωτο) για να δείτε καλλίτερα. Προσέξτε το τρίτο και τελευταίο κείμενο, θα δείτε ότι γράφει ( ‘ να γραφεί στα Ιερά τα αιγυπτιακά και τα ελληνικά’) ενώ οι πλαστογράφοι σκοπιανοί πάνε να κάνουν μέσω Tentov & Σία, τα αιγυπτιακά σε Αρχαία Μακεδονική Γλώσσα.»

Το ότι έχουν ξεσκονίσει ή ξεσκίσει όλη την ελληνική ιστορία για να βρούν κάποιο έρεισμα στα άρρωστα μυαλά τους είναι γεγονός. Αλλά να προσπαθούν να παραποιήσουν και την αιγυπτιακή αρχαία ιστορία, δεν το είχα υπόψη μου.
Πάντως για αυτήν την ‘Δημοτική’ των αρχαίων Αιγυπτίων, δυστυχώς για τους ανόητους πλαστογράφους, τρεις αιώνες πριν από την χάραξη της επιγραφής, έγραψε ο Ηρόδοτος:

«Αἰγύπτιοι ... διφασίοισι δὲ γράμμασι χρέωνται, καὶ τὰ μὲν αὐτῶν ἱρὰ τὰ δὲ δημοτικὰ καλέεται.» (Ηρόδοτος βιβλίο β΄, 36,4)

που θα πει:

«Οι Αιγύπτιοι ... έχουν δύο τρόπους γραφής την ιερή και τη δημοτική».

Να δούμε τι άλλο θα δουν τα μάτια μας και τι θα ακούσουν τα αυτιά μας.