Κυριακή, 20 Δεκεμβρίου 2015

«Διαστρεβλώθηκε η συνέντευξη του Γκρούεφσκι στον ‘Guardian’»






Και ο Μιλοσόσκι είχε πρόβλημα με δημοσίευμα της ίδιας εφημερίδας…, λέει δημοσίευμα των Σκοπίων

Δεκέμβριος 20, 2015.

«Η τελευταία σκανδαλώδης δημοσίευση της ψεύτικης δήλωσης του πρωθυπουργού Νίκολα Γκρούεφσκι στην «The Guardian» δεν είναι η πρώτη τέτοια περίπτωση στην βρετανική εφημερίδα, η οποία είναι μία από τις κορυφαίες της χώρας», γράφει η 


εφημερίδα ‘Dnevnik’ των Σκοπίων, που προσπαθεί να αναστρέψει τις εντυπώσεις που δημιουργήθηκαν στο εσωτερικό της χώρας, μάλιστα, εν όψει της προεκλογικής περιόδου που άρχισε στο γειτονικό κράτος.


Η εφημερίδα, η οποία υποστηρίζει την εθνικιστική γραμμή του κυβερνώντος κόμματος του πρωθυπουργού Νίκολα Γκρούεφσκι, αναφέρει ότι και … πριν από τέσσερα χρόνια ένα παρόμοιο πρόβλημα αντιμετωπίστηκε από τον τότε υπουργό  Εξωτερικών Αντόνιο Μιλοσόσκι για μια δήλωση που δεν είπε ( καλύτερα, που αναίρεσε μετά).


Το 2011 μετά την ανέγερση στην πλατεία των Σκοπίων, του αγάλματος του Μεγάλου Αλεξάνδρου, υπήρξε αυξημένο ενδιαφέρον για τη χώρα μας (γράφει το δημοσίευμα).


«Με την  κίνηση  αυτή (των Σκοπιανών)  αναστατώθηκαν οι Έλληνες, ο Μέγας Αλέξανδρος στήθηκε στα Σκόπια. Το γιγαντιαίο άγαλμα έχει αξιοσημείωτη ομοιότητα με τον Βασιλιά Στρατηλάτη- αν και επισήμως στα Σκόπια κανείς δεν τολμά να το ονομάσει», έγραψε τότε ο «Guardian».


«Ο έφιππος πολεμιστής ήταν μια εκδήλωση προσβολής. Ήταν ένα τρόπος για να δείξουμε στους Έλληνες το μεσαίο δάχτυλο», έτσι φέρεται να εκφράσθηκε  ο Αντόνιο Μιλισόσκι, στο κείμενο που αφιερώθηκε στην ανέγερση του αγάλματος «Πολεμιστής στο άλογο» στην πλατεία των Σκοπίων.
Στο δημοσίευμα του «Guardian αναφέρεται ότι  η FYROM θα αλλάξει το συνταγματικό της όνομα, όπως είπε ο Γκρούεφσκι σε συνέντευξή του που είχε τίτλο «Τα Σκόπια ανοικτά στην αλλαγή του ονόματος για τον τερματισμό της 24χρονης διένεξης με την Ελλάδα», αλλά στο κείμενο – γράφει η Dnevnik-  παρουσιάζεται  μια ψευδής δήλωση του Γκρούεφσκι.


Το κείμενο στην εφημερίδα  The Guardian”,  υπογράφεται από τους συντάκτες Helena Smith και  Patrick Kingsley. Ο τελευταίος μας πληροφόρησε – συνεχίζει το δημοσίευμα- ότι ο πρωθυπουργός μίλησε για συμβιβασμό με την Ελλάδα και ότι ο τίτλος έχει επιλεγεί στο γραφείο σύνταξης της εφημερίδας στο Λονδίνο.

--

               

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση μόνον με αναφορά  της ενεργής ηλεκτρονικής διεύθυνσης  του ιστολογίου παραγωγής- http://www.echedoros-a.gr
ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ πηγών των δημοσιευμάτων, καθώς και τα πρωτότυπα κείμενα,  παραχωρούνται σε κάθε ζήτηση των υποστηρικτών-δωρητών του ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: