Κυριακή, 18 Ιουνίου 2017

Υψηλή συχνότητα εμφάνισης της ‘τροφικής δηλητηρίασης’ Τούρκων στρατιωτών




Ιούνιος 18, 2017. 09:32
Η συχνότητα εμφάνισης τροφικών δηλητηριάσεων μεταξύ των Τούρκων στρατιωτών αυξάνεται τελευταία, έπειτα από νέες δηλητηριάσεις.



 Η τελευταία περίπτωση  εκδηλώθηκε το Σάββατο το βράδυ, σε στρατόπεδο στη Μαγνησία (Μανίσα), μετά το βραδινό γεύμα, καθώς πάνω από 500 στρατιώτες παρουσίασαν συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης, γράφει αραβική ηλεκτρονική πύλη.



Το δημοσίευμα επικαλούμενο τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης σημειώνει ότι  στην πόλη της Μαγνησίας στη δυτική Τουρκία, μεταφέρθηκαν 500 στρατιώτες σε νοσοκομεία της περιοχής μετά τη λήψη του δείπνου  στα στρατόπεδα.



Δεν αναφέρονται άλλες λεπτομέρειες για το συμβάν που είναι το τρίτο  σε ένα μήνα, σημειώνεται χαρακτηριστικά.
(skynewsarabia.com)



Φωτό από την τοπική ιστοσελίδα «Manisa Haberleri», όπου οι Τούρκοι στρατιώτες  αναφέρονται στην τροφική δηλητήριαση, έξω από νοσοκομείο της πόλης.  Με έντονο ύφος είπαν ότι είναι η τρίτη φορά της μαζικής δηλητηρίασης νεοσυλλέκτων,  μέσα σε ένα μήνα.

--
               

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση μόνον με αναφορά  της ενεργής ηλεκτρονικής διεύθυνσης  του ιστολογίου παραγωγής- http://www.echedoros-a.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: