Τα Σκόπια έμειναν χωρίς διεθνή σιδηρόδρομο



Σεπτέμβριος 19, 2019. 20:22

Η πρώτη σιδηροδρομική σύνδεση έγινε την εποχή των Οθωμανών. Στις 9 Απριλίου 1873 έφθασε η πρώτη αμαξοστοιχία ατμού στο σιδηροδρομικό σταθμό Βελεσά ( αργότερα Τίτο Βέλες και τώρα Βέλες) και στη συνέχεια άρχισε η διασύνδεση σε άλλες πόλεις του τότε οθωμανικού βιλαετίου.



Σήμερα ανακοινώθηκε η παύση της τακτικής σιδηροδρομικής σύνδεσης Βελιγραδίου- Σκοπίων- Θεσσαλονίκης.


Όπως έχει, ήδη, ανακοινωθεί, οι σιδηροδρομικές εταιρείες βυθίζονται στα χρέη. Ρεκόρ απλήρωτων λογαριασμών έχουν οι «Σιδηροδρομικές Μεταφορές της Βόρειας Μακεδονίας».


Σύμφωνα με κατάλογο που καταρτίστηκε από το αρμόδιο υπουργείο, οι  «Σιδηροδρομικές Μεταφορές της Βόρειας Μακεδονίας» έχει απλήρωτους λογαριασμούς ύψους 45 εκατομμυρίων ευρώ και άλλα 12 εκατομμύρια να πληρώσει μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. 

Η εταιρεία οφείλει κρατικά χρήματα, ηλεκτρικό ρεύμα, πετρέλαιο και ανταλλακτικά. Το ήμισυ του χρέους είναι στο εξωτερικό.


Σφοδρή ήταν η αντίδραση της αντιπολίτευσης του VMRO-DPMNE που αναφέρει ότι «μετά από 146 χρόνια διακόπηκε ο διεθνής σιδηρόδρομος", τονίζοντας ότι η χώρα έχει απομονωθεί από σιδηροδρομικές μεταφορές.


ΜΜΕ Σκοπίων
--
               

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση μόνον με αναφορά  της ενεργής ηλεκτρονικής διεύθυνσης  του ιστολογίου παραγωγής- http://www.echedoros-a.gr