Ρήτορας Ισοκράτης: Προς Φίλιππον 'ένωσε τις πόλεις'



Σήμερα συνεχίζουμε τη δημοσίευση κειμένων αρχαίων Ελλήνων Φιλοσόφων και Ιστορικών με ένα απόσπασμα απ΄το "Προς Φίλιππον" του Ισοκράτους που καλά θα ήταν να το διάβαζαν και όσοι...ανιστόρητοι εκτός αλλά και εντός Ελλάδας αμφισβητούν ακόμα την Ελληνικότητα της Μακεδονίας.
Πρόκειται στην ουσία για μια επιστολή που έστειλε ο Ισοκράτης στον Φίλιππο (εικόνα-προτομή) δύο χρόνια μετά την υπογραφή της "Ειρήνης του Φιλοκράτη" (346 π.Χ.) με την οποία τον προτρέπει να αναλάβει αυτός τη συμφιλίωση όλων των υπόλοιπων μεγάλων Ελληνικών πόλεων. Ήδη από την αρχή της, ο ρήτορας χαρακτήρισε τη συνθήκη ως ένα θετικό βήμα για την πραγματοποίηση της πανελλήνιας ιδέας, με την ένωση των Ελλήνων υπό τον Φίλιππο σε έναν κοινό αγώνα κατά των Περσών. Αφού τον κάλεσε να μελετήσει προσεκτικά τις προτάσεις του συνεχίζει:

(ΙΣΟΚΡ 5.30–38
Μτφρ. Στ. Μπαζάκου)

"Ό,τι λοιπόν ήθελα να ειπωθή από την αρχή είναι αυτά που είπα. Τώρα ήρθε η ώρα να αναπτύξω και το ίδιο μου το θέμα.
Λοιπόν, η γνώμη μου είναι πως πρέπει, χωρίς να παραμελήσης κανένα από τα δικά σου τα συμφέροντα, να προσπαθήσης να συμβιβάσης μεταξύ τους την πόλη των Αργείων, την πόλη των Σπαρτιατών, την πόλη των Θηβαίων και την πόλη τη δική μας.Γιατί, αν αυτές μπορέσης και συμφιλιώσης, εύκολα ύστερα θα κάνης και τις άλλες να ομονοήσουν·
γιατί όλες είναι κάτω από την εξουσία αυτών των πόλεων και σε κάθε τους κίνδυνο σε μια από τις τέσσερες τους καταφεύγουν ―σ' όποια τους έρθη βολικά― και από αυτήν παίρνουν βοήθεια. Ώστε, αν τέσσερες μονάχα πόλεις πείσης να λογικευτούν, όλες τις άλλες θα τις απαλλάξης από ένα πλήθος συμφορές. Πολύ καλά θα καταλάβης ότι δεν έχεις το δικαίωμα να αδιαφορήσης για καμιά από τις πόλεις που σου είπα, αν αναλογιστής τι σου έκαναν... άλλοτε αυτές για τους προγόνους σου. Τότε θα βρης πως κάθε μια από αυτές έδειξε αισθήματα αγνής φιλίας και σας πρόσφερε σοβαρές υπηρεσίες. Το Άργος πρώτα–πρώτα είναι η πατρίδα σου, και έχεις υποχρέωση να ενδιαφερθής γι' αυτό τουλάχιστο όσο για τους γονείς σου. Η Θήβα ύστερα τιμάει το γενάρχη σας και με θρησκευτικές γιορτές και με θυσίες περισσότερο από τους άλλους τους θεούς. Ο Σπαρτιάτες πάλι στους απογόνους εκείνου έδωσαν μια για πάντα τη βασιλεία και όλη την εξουσία. Τέλος η πόλη η δικιά μας, καθώς μας βεβαιώνουν οι παλιές μας παραδόσεις, έγινε αφορμή τόσο για την αθανασία του Ηρακλή ― το πώς, εύκολο είναι να το μάθης καμιά άλλη φορά· τώρα δεν είναι ώρα να στο πω ― όσο και για τη σωτηρία των παιδιών του: Μόνη αντιμετώπισε τεράστιους κινδύνους ενάντια στη δύναμη του Ευρυσθέα, και σταμάτησε την αλαζονεία και την έπαρση εκείνου γλιτώνοντας σύγκαιρα και τα παιδιά του Ηρακλή από τους φόβους που τα κυνηγούσαν ασταμάτητα. Και για τις πράξεις μας αυτές το σωστό είναι να μας χρωστούν ευγνωμοσύνη όχι μονάχα αυτοί που τότε σώθηκαν, αλλά και οι τωρινοί απόγονοί τους, γιατί σ' εμάς χρωστάνε τη ζωή τους, αλλά και τα αγαθά που απολαμβάνουν τώρα: Αν τότε εκείνοι δεν είχαν σωθή, ετούτοι εδώ δε θα μπορούσαν ούτε να υπάρξουν.Αφού λοιπόν τόσο ευεργετική στάθηκε η παρουσία όλων αυτών των πόλεων, δεν έπρεπε ποτέ ούτε με μια από αυτές να 'ρθης σε προστριβή. Όμως όλοι από το φυσικό μας πιότερο πέφτομε σε σφάλματα παρά κάνομε το σωστό. Γι' αυτό λοιπόν τα περασμένα γεγονότα σε όλους μας είναι σωστό να καταλογιστούν. Στο μέλλον όμως να προσέξης τίποτα τέτοιο να μη ξανασυμβή και να σκεφτής στα σοβαρά τι καλό θα μπορούσες να τους προσφέρης, που θα είναι αντάξιο και στη δικιά σου φήμη και στα ευεργετήματα που έκαμαν εκείνες. Και είναι για σένα πραγματική ευκαιρία: Τη στιγμή που εσύ θα ανταποδίδης χάρη που χρωστούσες στις πόλεις, ακριβώς επειδή πολύς καιρός μεσολάβησε από τότε που αυτές σε ευεργέτησαν, θα σχηματίσουνε τη γνώμη ότι πρώτος εσύ αρχίζεις τις ευεργεσίες. Και είναι θαυμάσιο να δίνης την εντύπωση πως ευεργέτησες τις πιο μεγάλες πόλεις την ώρα που τον εαυτό σου περισσότερο παρά εκείνες ωφελείς. Πέρα όμως από αυτά, εάν με κάποια από αυτές έχης έρθει στο παρελθόν σε δυσάρεστες σχέσεις, τώρα θα διαλύσης κάθε συννεφιά: Οι ευεργεσίες του παρόντος φέρνουν τη λησμονιά στις αμοιβαίες αδικίες που ανήκουν πια στο παρελθόν. Άλλωστε είναι ολοφάνερο ότι όλοι οι άνθρωποι θυμούνται περισσότερο τα ευεργετήματα που δέχονται πάνω στις συμφορές τους. Βλέπεις δα και πόσο έχουν ταλαιπωρηθή από τον πόλεμο και πόσο μοιάζουν με τους ανθρώπους που πολεμούν μεταξύ τους: Και εκείνους, όσο φουντώνει ο θυμός και η οργή, κανείς δε θα μπορούσε να τους συμφιλιώση· όταν όμως θα έχουν κάμει το κακό ο ένας στον άλλο, τότε πια και θα χωριστούν οριστικά χωρίς κανένας να μεσολαβήση. Είμαι λοιπόν βέβαιος ότι το ίδιο θα συμβή και με τις πόλεις, αν δε βιαστής εσύ να τις φροντίσης.
Πηγή: Greece-Salonica

Ιστορικές αποδείξεις για την καταγωγή των Σκοπιανών


ΨΑΧΝΕΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ?
ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΖΕΣΤΕ! ΤΑ ΨΑΞΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ!
100 ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ, ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ, ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΟΙ, ΔΙΠΛΩΜΑΤΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΑΥΤΟΠΤΕΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ…
15Ο ΒΙΒΛΙΑ ΓΕΜΑΤΑ ΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ… ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΥΡΙΩΣ ΩΣ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΩΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ!!!


Όλο το άρθρο με τη βιβλιογραφία: Μακεδονικά και ...άλλα
---

Jadranka Vladova : Στην εναρκτήρια ομιλία της σε έκθεση βιβλίου στο Λονδίνο



«Η μεσαιωνική σλαβική λογοτεχνία είναι το παλαιότερο στοιχείο πολιτισμού των Μακεδόνων» (!!!)



Γράφει ο Γιώργος Εχέδωρος


Κύριλλος και Μεθόδιος. Απόδοση του Βούλγαρου ζωγράφου Zahari Zograf (1810-1853).


Πάλι μπερδευόμαστε με τους γείτονές μας.
Πως να αντιμετωπίσεις κάποιον όταν αλλάζει συνεχώς μορφή; Να ακούσεις τις πομφόλυγες των ‘εθνικιστών’ πολιτικών που φωνάζουν πίσω από τη θύρα του υπερατλαντικού συμμάχου ή να προσγειωθείς και πραγματικά να επιζητάς να πληροφορηθείς για το σλαβικό πολιτισμό τους από ανθρώπους που πιστεύουν στην πραγματική ιστορία τους;

Σε ομιλία έκθεσης βιβλίου που έγινε στο Λονδίνο- πριν αρκετό καιρό, καί είναι καλό να το μαθαίνουμε- με πρωτοβουλία του βρετανικού εκδοτικού οίκου Foyle, όπου προσκλήθηκε ο εκδοτικός οίκος των Σκοπίων Ταμπερνάκουλ (Табернакул), η καθηγήτρια της Παγκόσμιας Λογοτεχνίας και παιδικής λογοτεχνίας στο Πανεπιστήμιο Κυρίλλου και Μεθοδίου των Σκοπίων Jadranka Vladova , είπε μεστά και με λίγα λόγια την αλήθεια. Μια αλήθεια που πηγάζει μακριά από την κούφια πολιτική και τον παραπλανητικό (πολιτικό) αλυτρωτισμό των νοτιοσλάβων.
« Η μεσαιωνική σλαβική λογοτεχνία είναι το παλαιότερο πολιτιστικό στοιχείο των Μακεδόνων και είναι η πηγή της λογοτεχνίας όλων των Σλάβων.»
Η σύγχυση, βέβαια, που δημιουργείται με το πιο πάνω αναφερόμενο κομμάτι είναι μεγάλη. Τι είναι οι Μακεδόνες, τι είναι οι Σλάβοι; Τι σχέση έχουν οι Μακεδόνες που δεν γνώρισαν ποτέ στην ιστορία τους, τους σλαβικούς λαούς; Θα ήταν πιο ορθό να έλεγε των Σλάβων της Μακεδονίας.
Αλλά η σκοπιανή καθηγήτρια προχωρά ακόμη πιο πολύ:
«Οι Σλάβοι κατοίκησαν στα εδάφη που κατοικούνται σήμερα από το σλαβικό πληθυσμό που βιώνει στα κυρίαρχα κράτη τους. (σ.σ. ήρθαν δηλαδή από τις στέπες του βορρά). Οι παλαιοί Σλάβοι μοιράστηκαν μια κοινή γλώσσα, που ονομάζεται παλιά σλαβική. Το αλφάβητο Glagolitic (σ.σ. ή αλλιώς Glagolitsa) που δημιουργήθηκε από τον Άγιο Κύριλλο ήταν ζωτικής σημασίας και σπουδαιότητας στον πολιτισμό των Σλάβων και ενός σημαντικού παράγοντα για την ενοποίησή τους μετά από την αποδημία τους από τη παλιά πατρίδα τους (σ.σ. ρωσικές στέπες).
Στη συνέχει η καθηγήτρια εκθειάζει την ιστορική πρωτοβουλία του πρίγκηπα της Μοράβιας Rostislav που απευθύνθηκε, τον 9ο αιώνα, στο Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης ζητώντας τον εκχριστιανισμό των Σλάβων από τον φόβο της αφομοίωσής τους από τους Γερμανούς ή το φόβο της λατινοποίησής τους από τις αποικίες των κρατών της εποχής.
(Ζητώντας συγχρόνως μια γραφή που να μην μοιάζει με τη λατινική ή τη γοτθική. Το πατριαρχείο έστειλε τότε από τη Θεσσαλονίκη τον Κύριλλο και το Μεθόδιο, που δημιούργησαν το πρώτο σλαβικό αλφάβητο, το λεγόμενο κυριλλικό, που ήταν παραπλήσιο του ελληνικού).
Συνεχίζει η λογοτέχνις: «Η εργασία των αδελφών Κυρίλλου και Μεθοδίου είναι εξαιρετικής σπουδαιότητας για τους Σλάβους και τον πολιτισμό τους. Δημιούργησαν σλαβικά χειρόγραφα προκειμένου να γράψουν (να μεταφράσουν) τα πρώτα σλαβικά βιβλία.»
Η σκοπιανή καθηγήτρια της Λογοτεχνίας, γνώστης της πραγματικής ιστορίας της πατρίδας της και πέρα από τις εθνο-πατριωτικές φούσκες των ανόητων, ξεκαθαρίζει το τοπίο της υπόστασης του λαού της μακριά από Αλεξάνδρους και Αριστοτέληδες. Είναι ρεαλιστική, επηρεασμένη φυσικά από το πνεύμα της εποχής περί ‘μακεδονισμού’ αλλά αληθινή και εκπνέει σεβασμό για τις απόψεις της.
Φώτο:η καθηγήτρια της Παγκόσμιας Λογοτεχνίας και παιδικής λογοτεχνίας στο Πανεπιστήμιο Κυρίλλου και Μεθοδίου των Σκοπίων Jadranka Vladova

«Ο Μεθόδιος έδωσε σε πλήρη μετάφραση τη Βίβλο. Πρόκειται για μια πολύ σημαντική εργασία στον τομέα των μεταφράσεων δεδομένου ότι είναι η πρώτη μετάφραση του βιβλικού χειρογράφου σε σλαβική γλώσσα. Είναι μάλιστα η τέταρτη μεταξύ των ευρωπαϊκών βιβλικών κειμένων μετά από τις ελληνικές, λατινικές και γοτθικές μεταφράσεις.»
Στη συνέχεια αναφέρθηκε σε μοναστήρια της περιοχής της Νοτιοσλαβίας που διατήρησαν χειρόγραφα και διαιώνισαν τη σλαβική γλώσσα μέσα στην Οθωμανική κυριαρχία.
«Αυτά τα λογοτεχνικά κέντρα ήταν το μόνο φωτεινό φως στη μεσαιωνική ζωή των Σλάβων εκείνης της περιοχής. Κράτησαν το σλαβικό πνεύμα ζωντανό».
Εκθειάζοντας τους μοναχούς που διατήρησαν τη σλαβική παράδοση θα αναφέρει:
«Εξ αιτίας αυτών των ατόμων και της εργασίας τους, η ροή του δημιουργικού λογοτεχνικού έργου της Μακεδονίας παρέμεινε συνεχής – από τον Κύριλλο και Μεθόδιο μέχρι σήμερα».
Έτσι παρέμεινε ζωντανή η σλαβική παράδοση των ...Μακεδόνων.
Και είναι σα να λέμε θέλω ένα καυτό ...παγωτό. Ο νοών νοήτω! Ναι μεν, αλλά...



Σημείωση: η καθηγήτρια του Πανεπιστημίου των Σκοπίων Jadranka Vladova γεννήθηκε το 1956 και πέθανε το 2004 (σε ηλικία 48 ετών).

Η χαμένη τεχνολογία των αρχαίων

2.300 ετών γρανάζι ανακαλύπτεται στή Σαρδηνία!!-

Είναι παλαιότερο του Υπολογιστή τών Αντικυθήρων
ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ



Ένα μικρό κομμάτι ενός μικρού οδοντωτού τροχού (γραναζιού) του γ’ αι. π.Χ., που ανακαλύφθηκε το 2006 στη Σαρδηνία, έχει προκαλέσει τεράστιο ενδιαφέρον στη διεθνή επιστημονική κοινότητα.

Είναι της ίδιας τεχνολογίας με τα γρανάζια του Υπολογιστή των Αντικυθήρων (α’ αι. π.Χ.), προηγείται όμως αυτών κατά δύο αιώνες. Πρόκειται για το αρχαιότερο γρανάζι, που έχεί ποτε ανακαλυφθή. Το εύρημα αυτό οδηγεί τους επιστήμονες στο συμπέρασμα, ότι την Ελληνιστική Εποχή υπήρχαν κι άλλα παρόμοιας με τον Υπολογιστή των Αντικυθήρων τεχνολογίας μηχανήματα, κάτι που αποδεικνύει, ότι η Επιστήμη τότε βρισκόταν σε εξαιρετική ακμή. Η Ίταλική έπιστημονική κοινότητα προετίθετο νά άνακοινώση μέσα στό 2008 τά πρώτα άποτελέσματα τών μελετών έπί τού γραναζιού, τό όποίο άρχίζει νά γίνεται γνωστό ώς «Γρανάζι τής Σαρδηνίας» ή «Γρανάζι τού Άρχιμήδη», δεδομένου, ότι ό Άρχιμήδης ήταν αύτός, πού κατ’ έξοχήν κατασκεύαζε μηχανήματα μέ γρανάζια. Συνομιλήσαμε μέ τόν Ίταλό καθηγητή Δρ Τζιοβάννι Παστόρε μέ τήν εύκαιρία τής πρόσφατης έπίσκεψής του στή χώρα μας καί τής όμιλίας του (Ό Ίταλός μηχανολόγος Δρ Τζιοβάννι Παστόρε, ό όποίος έχει έπί μακρόν μελετήσει πολλά άρχαία μηχανήματα, μεταξύ τών όποίων τόν Υπολογιστή τών Άντικυθήρων καί τό Γρανάζι τού Άρχιμήδη.) στό Τμήμα Φυσικής τού Πανεπιστημίου Άθηνών μέ θέμα: «Υπολογιστής τών Άντικυθήρων: Δεκαεννέα αίώνες πρίν τή σύγχρονη Έπιστήμη». Ό Δρ Παστόρε μάς ένημέρωσε τόσο γιά τά άποτελέσματα τών πολυετών έρευνών του έπί τού Υπολογιστή τών Άντικυθήρων όσο καί γιά τή σχέση τού ύπολογιστή μέ τό Γρανάζι τού Άρχιμήδη.


Όλο το ιστορικό θα το διαβάσετε εδώ

Πως οι Σλαβούνοι μεταλλάχθηκαν σε «Μακεδονικό Έθνος»

ИСТОРИСКИТЕ КОРЕНИ НА МАКЕДОНСКАТА НАЦИЈА
Οι Ιστορικές ρίζες του Μακεδονικού Έθνους.

Γράφει ο Γιώργος Εχέδωρος
Η εισήγηση του Πάβλε Ρακόφσκι εκτυπωμένη στα κυριλλικά και ελληνικά.

Είναι καλό, πιστεύω, να μάθουμε πως διαμορφώθηκε ο λαός που αυτοαποκαλείται ‘μακεδονικός’ και ποιες είναι οι ιδέες, οι βάσεις, τα ερείσματα με τα οποία προσπαθεί να θεμελιώσει την παρουσία του αλλά και να επιβάλλει ιστορικές αυθαιρεσίες και πλαστογραφήσεις στην παγκόσμια κοινότητα.

Μια αναμφίβολη – και γνωστή άλλωστε- ιστορική μαρτυρία για την εμφάνιση των σλαβικών φυλών στα χρόνια του Βυζαντίου στο γεωγραφικό χώρο της ιστορικής Μακεδονίας και την μετάλλαξή τους σε «μακεδονικό έθνος» αποτελούν οι ‘Ιδεολογικές βάσεις’ του Πάβλε Ρακόφσκι (ПАВЛЕ РАКОВСКИ: НДЕОЛОШКИ ОСНОВИ НА Н.О.Ф.—ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν.Ο.Φ.), από το 2ο συνέδριο του Ν.Ο.Φ. ( = Εθνική Επαναστατική Οργάνωση των σλάβων της Μακεδονίας).

Στο συνέδριο που έλαβε χώρα το 1949, εκθειάζεται η συμβολή του Δ.Σ.Ε. (Δημοκρατικός Στρατός Ελλάδας) για την ‘αυτοδιάθεση’ των Σλάβων της Μακεδονίας που αυτό-προσδιορίζονται ως ‘μακεδόνικος λαός’.
Λέει σε ένα σημείο της εισήγησής του ο αναφερόμενος ιδεολόγος - συγγραφέας για τη διαμόρφωση του ‘μακεδόνικου έθνους’, όπως γράφει,:


«Το μακεδόνικο έθνος είναι και αυτό προϊόν ιστορικής εξέλιξης. Είναι κοινότητα ανθρώπων ιστορικά δημιουργημένη. Η διαμόρφωσή του αρχίζει μαζύ με τη γέννηση και ανάπτυξη του καπιταλισμού στα Βαλκάνια. ‘Το προτσές της εξαφάνισης του φεουδαρχισμού και της νικηφόρας ανόδου του καπιταλισμού είναι σύγχρονα προτσές για τη διαίρεση των ανθρώπων σε έθνη’.
Παραδέχεται παρακάτω πως ενώ είχαν ...εμφανιστεί τα υπόλοιπα βαλκανικά έθνη (ελληνικό, σερβικό, βουλγαρικό) το αυτοαποκαλούμενο ’μακεδόνικο’ …άργησε. Δικαιολογεί την αργοπορία αυτή με με τη μαρξιστική θεωρία:
«Αυτό χρωστιέται (σ.σ. η αργοπορία) στη διαφορετική οικονομική και πολιτική κατάσταση, που διαμορφώθηκε εκεί, στη διαφορετική, ανισομερή ανάπτυξη του καπιταλισμού, πράγμα που είναι νόμος στην εξέλιξη του καπιταλισμού.»


Παρακάτω επισημαίνεται πως η διαμόρφωση του ‘μακεδόνικου έθνους’ πραγματοποιείται στα τέλη του 18ου αιώνα. Καθώς προσπαθεί όμως να δώσει ιστορικό βάθος, φθάνει μέχρι το Μεσαίωνα.
Σημειώνεται επακριβώς: « Αν η αρχή της διαμόρφωσης του μακεδόνικου έθνους βρίσκεται στο τέλος του 18ου αιώνα, ωστόσο οι ιστορικές ρίζες της καταγωγής του απλώνονται μέσα στο μεσαίωνα. Από το μεσαίωνα αρχίζει η δημιουργία των ιστορικών προϋποθέσεων που πάνω τους στηρίχτηκε το προτσές της διαμόρφωσής του.»
Ο αναγνώστης αντιλαμβάνεται πως δεν έχει καμιά σχέση αυτός ο λαός με την αρχαία ιστορία της Μακεδονίας ή της Ελλάδας γενικότερα. Εκτράφηκε και μεγάλωσε στη διάρκεια του περασμένου αιώνα, με τη συμπαράσταση, δυστυχώς, μερίδας του ελληνικού λαού που ιδεολογικά ήταν τότε ‘καβάλα’ στο σοβιετικό άρμα. Μάλιστα, όπως σημειώνεται στην εισήγηση του αναφερόμενου συγγραφέα: «Στην πριν λίγο καιρό παρμένη απόφαση της 5ης Ολομέλειας της Κ.Ε. του Κ.Κ.Ελλάδας του καθοδηγητή και οργανωτή του λαϊκού του αγώνα διαβάζουμε: ‘στην βόρειο Ελλάδα ο μακεδόνικος (σλαβομακεδόνικος) λαός τάδωσε όλα για τον αγώνα και πολεμά με μια ολοκλήρωση ηρωϊσμού και αυτοθυσίας που προκαλούν το θαυμασμό. Δεν πρέπει να υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι σαν αποτέλεσμα της νίκης του ΔΣΕ και της λαϊκής επανάστασης ο μακεδόνικος λαός θα βρεί την πλήρη εθνική αποκατάστασή του έτσι όπως τη θέλει ο ίδιος προσφέροντας σήμερα το αίμα του για να την αποχτήσει’.»

Αυτά έκανε τότε η αριστερά στην Ελλάδα, ακολουθώντας τα σοβιετικά μοντέλα περί αυτοδιάθεσης των λαών, χωρίς να μπορεί να συνειδητοποιήσει ποτέ, πια κατεύθυνση έδινε σε έναν λαό που απαρνιότανε την δική του ιστορία και καπηλεύονταν πλαστογραφώντας μια ξένη. Άλλωστε αυτοδιάθεση δεν σημαίνει ό, τι μας κατέβει στην ...γκλάβα το σηκώνουμε ως σημαία, αλλά αυτό που αποτελεί παράδοση και ιστορική συνέχεια μας, να είμαστε ελεύθεροι να το διαλαλλούμε, όχι όμως να πλαστογραφούμε...

Και ο τότε ηγέτης της Γιουγκοσλαβίας, Τίτο, βλέποντας πως η 'Βαρντάσκα Μακεντόνιγια', μπορεί να γίνει ο δούρειος ίππος για την έξοδο της Γιουγκοσλαβίας προς το Αιγαίο υποδαύλιζε τους σκοπιανούς – αν και τους χαρακτήριζε ο ίδιος ως ‘συνονθύλευμα’, προς την κατεύθυνση του ‘μακεδονικού αλυτρωτισμού’.

Ας δούμε τώρα πως δικαιολογείται από τους ίδιους η παρουσία τους στη βαλκανική χερσόνησο και ιδιαίτερα στο γεωγραφικό χώρο της Μακεδονίας.




«Είμαστε Απόγονοι των Δραγουβίτσων, Σαγουδάτων, Ρινχίνων, Στρούμτσων και Μπαρζιάτσων που δημιούργησαν τη Σλαβουνία»


Οι σλαβικοί πληθυσμοί μπορεί να συνειδητοποίησαν την ξεχωριστή ύπαρξή τους τον 19ο αιώνα, τοποθέτησαν όμως ιστορικό βάθος κι έφθασαν μέχρι τον μεσαίωνα.


Δείτε, παρακάτω, με τι μαεστρία βαπτίζουν τους ερχόμενους σλάβους στη Βαλκανική ως «μακεδόνες σλάβους»!!

Αλήθεια δεν αισθάνονται ντροπή που απαρνούνται έτσι εύκολα την πραγματική ιστορία των προγόνων τους;

 
Ο Πάβλε Ρακόφσκι, λοιπόν, στο 2ο συνέδριο του Ν.Ο.Φ., στην εισήγησή του θα τονίσει:
« Τον 6-7ο αιώνα έρχονται και εγκαθίστανται στη Μακεδονία οι «μακεδόνες σλάβοι», όπως τους λέει ο σοβιετικός καθηγητής της Ιστορίας Νικολάϊ Ντερζάβιν.
Είναι χωρισμένοι σε φυλές. Οι δραγοβίτσοι, σαγουδάτοι και ρινχίνοι εγκαθίστανται έξω και κοντά στην πόλη της Θεσσαλονίκης και στην περιοχή της.


Οι στρούμτσοι στον κάτω και μεσαίο ρουν του Στρυμώνα. Οι μπαρζιάτσοι γύρω από το Κίτσεβο, την Πρέσπα, το Πρίλεπ και το Βέλες.


Αυτοί δημιουργούν το πρώτο σλάβικο κράτος, τη Σλαβουνία.


Πρώτοι αυτοί απ’ όλους τους σλάβους δέχονται το χριστιανισμό κι’ έρχονται έτσι σ’ επαφή με τον αναπτυγμένο πολιτισμό των βυζαντινών.»

Τη δεύτερη πεντηκονταετία του 20ου αιώνα, το συνονθύλευμα αυτό, προσπάθησε ο Τίτο να το συμμαζέψει, να το ενοποιήσει και να του δώσει ιστορική υπόσταση.

Η Ελλάδα των νεότερων χρόνων, ενώ έβλεπε την κατεύθυνση που έδινε ο Τίτο στις σλαβικές φυλές της Νοτιοσλαβίας -Βαρντάσκα, ήταν ανίκανη να αντιδράσει. Μπλεγμένη πάντοτε, πότε δεμένη στον αγγλικό και πότε στον αμερικανικό τροχό, παράδερνε μέσα σε δημοκρατίες και δικτατορίες. Οι υγιείς αντιδράσεις μεμονωμένων πολιτικών και ιστορικών ομάδων ή ατόμων αποτελούσαν μια παρατονία στην τότε πολιτική, που χρωματίζονταν εντέχνως με την ιδεολογία της ακροδεξιάς.






Φώτο: Ο Τίτο χαρακτηρίζει τις σλαβικές φυλές της Γιουγκοσλαβικής Μακεδονίας ως Hodge-Podge, δηλαδή 'συνονθύλευμα'.



Έτσι έχουμε, σήμερα, τους Σλάβους αυτούς της Μακεδονίας όχι μόνον να δημιουργούν ένα ανυπόστατο έθνος αλλά να θεωρούν τους εαυτούς τους απόγονους του ...Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Εκείνο που πάει να με τρελάνει είναι πως αυτούς τους ανίερους των Σκοπίων τους υποστήριζε ή τους υποστηρίζει ακόμη - δεν ξέρω- ...δημοκρατική μερίδα του πολιτικής μας σκηνής και ορισμένοι ...διανοούμενοι. Προφανώς, αυτοί, έχουν ιστορικό έλλειμμα και ωθούν και αυτοί έναν λαό μακριά από τις γνήσιες ιστορικές του ρίζες.

Ως φαίνεται είναι και αυτή μια πλευρά του ...προτσές της κοινωνικής και πολιτικής πολυμορφίας μας.
Αλλά δεν υπάρχει ένας σώφρων άνθρωπος, ένας ιστορικός, ένας πολιτικός μέσα στο λαό αυτόν να βάλει τροχοπέδη σε αυτόν τον κατήφορο;







Το θρίλερ της ενδιάμεσης συμφωνίας με τα Σκόπια


(Ο κ. Π. Β. -Αυστραλία) μας θυμίζει γεγονότα που αποκάλυψε ο αμερικανός ειδικός μεσολαβητής Ρίτσαρντ Χόλμπρουκ στο βιβλίο του για την ενδιάμεση συμφωνία Αθηνών Σκοπίων. Αν και περάσανε αρκετά χρόνια το κείμενο έχει ενδιαφέρον αφού το πολιτικό άνοιγμα με το ‘μακεδονικό’ παραμένει εισέτι.)

Ο Ρίτσαρντ Χόλμπρουκ αποκαλύπτει:

Ο ρόλος της Δήμητρας Λιάνη-Παπανδρέου στην ενδιάμεση συμφωνία με τα Σκόπια
Ο Αμερικανός ειδικός μεσολαβητής περιγράφει στο νέο βιβλίο του τις ιδιαίτερες συζητήσεις του στην Εκάλη για την ενδιάμεση συμφωνία με τα Σκόπια
"Πώς έπεισα τον Α. Παπανδρέου να τα βρει με τον Γκλιγκόροφ"

Όλη η ιστορία στο Μακεδονικά και ...άλλα

--

Τους πήραν είδηση και οι Σέρβοι...


Το περιστατικό συνέβει πριν μερικές μέρες και πήρε αμέσως κολοσσιαίες διαστάσεις στο γειτονικό κράτος των Σκοπίων. Στις 13 Απριλίου, το Σερβικό blog citymagazine.rs πρόβαλλε την είδηση της δήθεν ανακάλυψης του τάφου του Μεγάλου Αλεξανδρου στα νότια του κρατιδίου των Σκοπίων. Το δημοσίευμα έκανε λόγο πως κατά την διάρκεια αναστηλώσεων στο checkpoint στα ΕλληνοΣκοπιανά σύνορα [Σημείωση: Φυσικά κάτι τέτοιο δεν υπάρχει] εργάτες της κατασκευαστικής εταιρίας ανακάλυψαν, την ώρα που έσκαβαν, την ύπαρξη μιας μαρμάρινης κατασκευής, ύψους 30 μέτρων (!!!) Μετά απο έρευνες “ειδικών” σύμφωνα με το blog, ο ”Director of the General Inspectorate” των Σκοπίων Goce Micevski απο το Εθνικό Μουσείο [Σημείωση #2: Ούτε και αυτό το Μουσείο υπάρχει] πως στην κρύπτη βρέθηκε ένας καλά διατηρημένος σκελετός, μαζί με την ένδυση του, μια πανοπλία από χρυσό και μπρούτζο, ένα νεκρικό προσωπείο με το όνομα του Αλέξανδρου.
Εύκολα ο καθένας αναγνώριζε αμέσως ότι η εγκυρότητα της παραπάνω “είδησης” έμπαζε από παντού και ήταν πιθανότατα, απλά ένα αστείο. Ας εξετάσουμε όμως την αντίδραση των Σκοπιανών ΜΜΕ και blogs.
Αμέσως σχεδόν την αναπαρήγαγε και την μετάφρασε στην γλώσσα τους, ένα απο τα πιο γνωστά Σκοπιανά News Portals, το Kirilica. Η “Είδηση” προβλήθηκε αυτούσια, με μοναδική διαφορά την πρόσθεση ενός μικρού, σχεδόν απαρατήρητου disclaimer ότι η είδηση δεν έχει ακόμα επιβεβαιωθεί. Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός, το Kirilica κατακλύστηκε από επισκέψεις μέσα σε λίγες ώρες από όλα τα μήκη και πλάτη του κράτους των Σκοπίων, με επακόλουθο το site να είναι συχνά down εκείνη την ημέρα!!!

Ταυτόχρονα οι Σκοπιανοί Bloggers, με ελάχιστες εξαιρέσεις, θριαμβολογούσαν και πραγματοποιούσαν εκκλήσεις… στον θεό [Φαίνεται μετά το video με τα "Μακεδονοειδή" αναπτύχθηκε μια...στενότερη σχέση του Θεού με τα "Μακεδονοειδή"]. Χαρακτηριστική είναι η ανάρτηση του Σκοπιανού blog Radikalno για την είδηση.
“Σε παρακαλώ Θεέ μου, κάνε να είναι αλήθεια!!! Το άρθρο περιέχει πολλά ονόματα, πιστεύω να υπάρχει κάποια αλήθεια σε αυτό. Αν είναι αλήθεια, ο Θεός ήρθε να μας ενισχύσει στον αγώνα μας για το Όνομα μας και τα στοιχεία της Ταυτότητας μας, της οποίας ο Μέγας Αλέξανδρος αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι.”
Την συνέχεια της ανάρτησης μπορείτε να την διαβάσετε εδώ!
--

Αρχαία μακεδονική επιγραφή στην Αίγυπτο

Μακεδόνες, Θεσσαλοί, Θράκες, Βοιωτοί, Ταραντίνοι, Σάμιοι, Ναυκρατίτες



Γράφει ο Γιώργος Εχέδωρος

«Το βασίλειο των Πτολεμαίων, το οποίο θεμελιώθηκε από τον Μέγα Αλέξανδρο ανήλθε σε ένα επίπεδο μεγαλειότητας και ευημερίας το οποίο, είναι πιθανόν, να μην μπορούσε να ονειρευτεί ούτε ο ίδιος ο κατακτητής» γράφει ο George Rawlinson M.A. σε βιβλίο του που εκδόθηκε στη Νέα Υόρκη το 1899. Η ανωτερότητα του μακεδονικού στοιχείου είναι ο δούρειος ίππος για την κατάκτηση ενός λαού που έμενε πιστός στις παραδόσεις του.
Ο αρχαίος αιγυπτιακός λαός παρότι ιστορικά άκαμπτος εντούτοις γαλουχήθηκε με τον ελληνικό πολιτισμό, επί τρεις περίπου αιώνες, αφού αναπτύχθηκε το εμπόριο και η εμπορική παραγωγή έφθασε σε ύψιστο βαθμό. Παρόλα αυτά τα θρησκευτικά και γλωσσικά στοιχεία δεν αλλοιώθηκαν από τον Μακεδόνα κατακτητή. Γι’ αυτό πολλές επιγραφές είναι χαραγμένες και στην αιγυπτιακή (ιερογλυφική ή δημώδη) και στην γλώσσα των Μακεδόνων - στην ελληνική, δηλαδή.
Η μακεδονική επιγραφή που βρέθηκε στην Αίγυπτο.



Μια από τις επιγραφές αυτές είναι κι αυτή που παρουσιάζουμε, από όπου αναγκαζόμαστε, για άλλη μια φορά, να τονίσουμε την έννοια του χαρακτηρισμού της καταγωγής των αναγραφομένων ονομάτων στην αρχαία επιγραφή της Αιγύπτου.
Ο αναγνώστης αντιλαμβάνεται αμέσως πως ο χαρακτηρισμός της καταγωγής του κάθε αθλητή που αναγράφεται στη επιγραφή δεν υποδηλώνει κάποιο ξεχωριστό … έθνος, αλλά τον τόπο καταγωγής του από έναν ενιαίο ελληνικό γεωγραφικό χώρο.
Η επιγραφή που είναι του 267 π.Χ. Και αναφέρεται σε αγώνες που έγιναν στις δεκαοκτώ του μήνα Δύστρου για τα δωδέκατα βασίλεια γενέθλια αρχίζει ως εξής:
«Βασιλεί Πτολεμαίωι Σωτήρων Ηράκλειτος Λεπτίνου Αλεξανδρεύς
Αγωνοθετήσας και πρώτος άθλα προθείς χαλκώματα,
Έτους οκτωκαιδεκάτου Δύστρου δωδεκάτηι γενεθλίοις
Βασιλεία τιθέντος Αμαδόκου, την αναγραφήν των νικητών.»

Απόσπασμα από τη μακεδονική επιγραφή.

Αναφέρονται οι αθλητές και ο τόπος καταγωγής τους.
Έτσι έχουμε:

Θεόδωρος Στράτωνος Θράξ
Ηφαιστίων Δημέου Ταραντίνος
Διονύσιος Στεφάνου Αλικαρνασσεύς
Αινήσις Παταμούσου Θράξ
Πτολεμαίων Βουβάρου Μακεδών
Πτολεμαίος Αμαδόκου Θράξ
Κινέας Αλκέτου Θεσσαλός
Κινέας Αλκέτας Θεσσαλός (συνωνυμία)
….. Παρμενίωνος Μακεδών
Χρύσερμος Αμαδόκου Θραξ
Δημήτριος Αρτέμωνος Ναυκρατίτης
Στράτιππος Μενοίτου Μακεδών
Βαστακίλας Αμαδόκου Θραξ
Αμάδοκος Σατόκου Θράξ
Στράτιππος Μενοίτου Μακεδών
Μνησίμαχος Αμεινοκλέους Βοιώτιος
Πτολεμαίος Αμαδόκου Θραξ
Λυκομήδης Κτησικλέους Σάμιος

Δηλαδή έχουμε αθλητές που διακρίθηκαν στους αγώνες από τη Θράκη, τη Μακεδονία, τον Τάραντο, τη Θεσσαλία, τη Ναύκρατο, τη Βοιωτία, τη Σάμο, την Αλικαρνασσό.
Η επιγραφή είναι γραμμένη στην επίσημη γλώσσα -την ελληνική - του Βασιλείου των Πτολεμαίων, που είχε πρωτεύουσα την Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου.

Φωτο: όλη η επιγραφή ως είναι γραμμένη.